Costa Adeje, Tenerife.. 7e week - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Mark Middelburg - WaarBenJij.nu Costa Adeje, Tenerife.. 7e week - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Mark Middelburg - WaarBenJij.nu

Costa Adeje, Tenerife.. 7e week

Door: Mark Middelburg

Blijf op de hoogte en volg Mark

12 Juni 2013 | Spanje, Isla de Tenerife

Hallo lieve mensen,

Volgende week zal ik het laatste reisverslag schrijven. Nog maar 12 dagen te gaan en dan zit het avontuur in Tenerife erop.

De ervaring die ik heb opgedaan hier in Tenerife is super. Zowel in het animatie als in de omgeving van Tenerife. Het was weer een drukke week maar wel met goed weer. Iedere dag in de Mini-club de kinderen vermaken door middel van verschillende activiteiten te doen. De zon is erg lekker maar kan heel vermoeiend zijn.

Als je zo rond vijf uur in de middag klaar ben dan voel je wel moe maar toch moet je dan nog een mini-disco in de avond doen. Altijd met een lach rondlopen. De tijd die ik hier heb mogen doorbrengen is fantastisch iedere dag is weer een nieuwe ervaring. Maar stiekem kijk je er ook wel weer op vooruit om terug te gaan om weer met iedereen samen te zijn en het normale leventje op te pakken. Tenerife zal een plaats in mij hart hebben en wil hier zeker een keer terug keren om vakantie te vieren.

De tijd is erg snel gegaan 2 maanden lijkt zo lang maar het gaat sneller dan je verwacht. Nog maar 1 verslag te gaan en dan zal ik weer terugkeren naar Nederland. Ik ga nog even van de laatste 12 dagen genieten en haal het beste eruit wat ik kan geven voor animatie.

Dit was het weer, Groetjes uit Tenerife

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mark

Actief sinds 04 April 2013
Verslag gelezen: 605
Totaal aantal bezoekers 9321

Voorgaande reizen:

04 April 2013 - 31 December 2013

Costa Adeje Gran Hotel, Tenerife

Landen bezocht: