6e week Tenerife, Costa Adeje Gran Hotel - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Mark Middelburg - WaarBenJij.nu 6e week Tenerife, Costa Adeje Gran Hotel - Reisverslag uit Isla de Tenerife, Spanje van Mark Middelburg - WaarBenJij.nu

6e week Tenerife, Costa Adeje Gran Hotel

Door: Mark Middelburg

Blijf op de hoogte en volg Mark

05 Juni 2013 | Spanje, Isla de Tenerife

Hallo allemaal,

Nog maar 19 dagen te gaan in het prachtige Tenerife en in dit prachtige hotel.
Maar toch weer heel wat ervaringen rijker.

Morgen hebben wij weer de Musical of the Musicals dit is een gevarieerde show met verschillende liedjes uit diverse musicals.
En jawel morgen gaan we thriller dansen van Michael Jackson super om te doen maar ook veel voor geoefend.

Het is genieten hier in Tenerife en van het hotel, maar het is ook komen en gaan en dan heb ik het over de gasten die hier komen. Ze komen van allerlei landen, Rusland,Duitsland, Slovenië, Nederland, Polen, Ierland, Schotland en Engeland internationale allures hier. Maar de meeste gasten spreken voornamelijk Engels de gasten zijn altijd er wel voor in om een praatje te maken dus dat is wel fijn.

Gisteren ben ik naar het Siam Park geweest dit is een groot waterpark met vele glijbanen en andere attracties het was een leuke ervaring en het was prachtig weer dit was mooi meegenomen.

De ervaring die ik ook geleerd hebt, is iets over het leven de sleutel tot succes is happiness wanneer je dit aan anderen kan meegeven dan zal je er ook iets terug voor krijgen. Animatie is een mooi vak met ups en downs maar je geeft de mensen wel iets mee een lach en een goede vakantie dit maakt het werk zo mooi.

Volgende week weer een nieuw verslagen met nieuwe ervaringen en andere dingen.

Iedere dag brengt iets positiefs met zich mee je moet het alleen inzien.

Groetjes uit Tenerife...